Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Mitsubishi Pajero Féltengelyzár Vákuumdob Terepszelep Actuator

Az összkerékhajtásnál nagyon fontos, hogy a kapcsoló rendszer megfelelően működjön, különben könnyen szorult helyzetben találhatjuk magunkat terepen, pont akkor amikor nem számítunk rá. Sok esetben a kontroll lámpák világítanak a műszerfalon és a sofőr nem sok figyelmet fordít rá. Ilyenkor nem csak rendszer hibát jeleznek, de „visszahajtásnál” hosszabb távon ez akár az osztóműlánc károsodását is okozhatja. Szóval a cél, hogy a járgány mielőbb szakértő kezekbe kerüljön. Általában az első hídon lévő vákuumdob szokott meghibásodni amikor a viszontagságos körülmények között letörik róla a fedlapon lévő vákuumcső nyak. Vagy leszakad a gumiharang és elkezd korrodálódni a tengelye. Ilyenkor telemegy a rendszer porral, sárral, finom rozsdaporral és tönkreteszi a dupla elektromágnes szelepeket a motortérben. Ezután a terepszelep ami az első hajtás bekapcsolását végzi már nem lesz képes megfelelően irányítani, vezérelni az actuátort, illetve a vákuumos munkahengert és a 4WD rendszer összeomlik.

Rendezés: